همایش بزرگ امنیت محله محور در اندیمشک برگزار شد  

فرمانده انتظامی اندیمشک از برگزاری همایش بزرگ امنیت محله محور به مناسبت هفته انتظامی به میزبانی فرماندهی انتظامی این شهرستان در تالار شهید قاسم زاده خبر داد.

سرهنگ رمضان گوروئی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در این همایش، امنیت را ساختار پایه و اساس همه چیز یک جامعه در تمامی ابعاد به ویژه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانست و گفت: بدون امنیت هیچ کشوری نمی‌تواند دوام داشته باشد و قوام و پیشرفت هر کشور و ملتی در گرو امنیت است.

او می‌گوید: بزرگترین نعمتی که خداوند بعد از سلامتی به انسان‌ها داده نعمت امنیت است که با تلاش شبانه روزی همکاران بنده در اقصا نقاط کشور و به ویژه اندیمشک شاهد امنیت پایداری در شهرستان هستیم.

سرهنگ گوروئی افزود: پلیس برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری و همراهی مردم است و نقش بزرگان اقوام می‌تواند در این زمینه بسیار پر رنگ باشد.

در پایان این مراسم ۳ تن از معتمدین و متنفذین درباره برخورد جدی با مواد فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر و اختصاص اتاق مشاوره برای بزرگان در کوپ، نشست اختصاصی با بزرگان، صدور حکم و کارت شناسایی برای معتمدین، توجه بیشتر به فرهنگ صلح و سازش و ارتباط مستمر بزرگان با فراجا در جهت امنیت پایدار مطالبی را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.